Nonnein Orakel

Standaard

oujia_6
Het is geen geheim: De beste manier om met de doden te praten is middels een Ouija-bord. Jammer dat de fabrikant van dit stukje verantwoord speelgoed niet met zijn tijd is meegegaan. Mallemoeder doet dat natuurlijk wel.

ouija-wolk
De werkwijze van dit bord in een nieuw jasje blijft hetzelfde: Zorg voor de juiste ambiance, bedenk een paar vragen en ros die klos over het bord. U zult versteld staan!

U kunt hier uw eigen bord ontwerpen…

6 gedachtes over “Nonnein Orakel

  1. pietje

    DE Ouija-bord. IS ZEKER GEEN GRAP !!
    WAAROM GEVEN DE MENSEN HUN MENING EROVER TERWIJL ZE ZELF GEEN ERVARING ERMEE HEBBEN ! ..bijv.. ko van dijk ! die lult ook alles er maar lekker eruit..
    je moet altijd voorzichtig zijn voor dat u een oordeel geeft .helaas geeft men te snel een oordeel !!

  2. Ach, u converseert met de doden? Als ik zo vrij mag zijn: waar gaan die causerietjes over? Waar keuvelt u zoal over met de doden? Wat is het onderwerp van uw geklessebes met de doden? Willen de doden wel een beetje terug-kleppen? Of valt het kwebbelen van de doden een beetje tegen? Snateren de doden alleen over dat wat u horen wilt? Of tatert u er zelf olijk op los met de doden zonder dat zij terug-poekelen? Zitten er slappe ouwehoeren tussen de doden? Waar kouten de doden eigenlijk over? Lullen doden zomaar wat? Mallemoeder hoort het graag van u…
    Overigens, Mallemoeder ontwikkelt momenteel een Ouija-bord vanuit het QWERTY-principe. Dit op verzoek van de doden. Het scheelt een hoop geparlevink, vinden de doden…

  3. Jakob

    Ook ik koop z’n bord, lekker handig om nog gauw ff met mijn overleden opa te praten…wil nu eindelijk weleens weten waar ie mijn beloofde gouden zakhorloge heeft gelaten. Zou Mallemoeder mij willen adviseren om de wereld beroemde en vakkundige Char in te schakelen ?….Het is namelijk zo dat mijn opa 3 voornamen had, ik weet alleen de volgorde niet meer …was het nou J B A of A J B ? nou moet ik toegeven dat mijn opa net als Char wel van het spelletje Lingo hielt, dus ik hoop maar dat de communicatie vlekkeloos verloopt met mijn opa, want die verstond alleen maar het dialect waarmee hij is opgegroeid…..maar ik heb alle vertrouwen in een goede afloop hoor…….hopelijk opa ook !!!!!

  4. Jakob

    Mallemoeder,

    Het zijn allemaal charlatans en oplichters van de hoogste orde, of het nou om een Char gaat met haar letter gegoochel of een Robbert van den Broeke met zijn genverbrander gezwam doet niet ter zake, ze zijn allemaal goed in hot of cold-reading-technieken ! Het lijkt erop dat Jomada met haar blauwe gewaad nu haar “kunsten” in Canada aan het vertonen is, dus de tankwagens vol ingestraalde geneeswater zullen daar gretig aftrek vinden.

    Ik blijf het zielig vinden dat domme en naïeve mensen willen blijven geloven in de paranormale krachten van deze oplichters, terwijl ze worden genaaid waar ze bijstaan.
    Ik durf te voorspellen dat de “paragnosten” of gebedsgenezers zich over het algemeen weinig zorgen hoeven maken over hun banksaldo……zo helderziend ben ik ook wel !

  5. Jakob

    Muttie,

    Door een langdurig verblijf in Azië was ik helaas niet of weinig is staat om de de nieuwe items te lezen en reacties te plaatsen. Nu ik terug in ons ”paranormale” Nederland ben volg ik met de meeste belangstelling weer mijn favoriete programma ”Dit is mijn Toekomst” ! Het programma is erop vooruit gegaan, naast de spectaculaire toekomstvoorspellingen en de contacten met de overledenen heeft men de ”groepssessie” in het leven geroepen, een massale healing voor een grote groep patiënten die zolang mogelijk aan de lijn worden gehouden om zo de kans op genezing te vergroten ! Volgens de presentatrice van het programma hoeven de bellers niet in paniek te raken als plotseling stoelen of bloemvazen spontaan beginnen te bewegen of zich dreigen te verplaatsen, ook over huilbuien en koude rillingen hoeft men zich beslist geen zorgen te maken, integendeel……dit komt door contact met de overledenen van genenzijde !……fascinerend en wonderlijk Moeder ……nu mijn prangende vraag:

    Zou moeder met haar kennis en ervaring eens wat dieper op deze groepshealings in kunnen gaan en er inhoudelijk een blog over willen schrijven ?….hoewel er al enige aandacht is besteedt door Moeder aan soortgelijke wonderbaarlijke en bovennatuurlijke geneeswijzen verdiend een groepshealing om in aanmerking te komen voor een blog !

    Mijn kennis en bevindingen over de heilzame werking van edelstenen heeft door toedoen van Moeder zijn vruchten inmiddels afgeworpen……ik voel me als herboren (of wedergeboren) waarvoor mijn eeuwige dank !

    Jakob

Geef een reactie

