Groenlinks is een über-gintellitente club en Mallemoeder is een slet…

Standaard

Groenlinks
Eerst gaat Mallemoeder duiden waarom zij een slet is (let vooral op die piranha-tandjes):

U snapt nu dat Mallemoeder een rokert is. Wat heeft dat nu met Groenlinks te maken? Wel, in het licht van de uitslag van de laatste verkiezingen wil Groenlinks nog steeds gewoon gelijk hebben. Dat is Groenlinks en daarom: W.F. Hermans: Ik heb altijd gelijk!
En dat is democratie, lieve menschen! De meeste stemmen gelden! Toch?
Welaan:
Het bestaansrecht van Groenlinks-1
Het bestaansrecht van Groenlinks-2
Het bestaansrecht van Groenlinks-3
Het bestaansrecht van Groenlinks-4
Het bestaansrecht van Groenlinks-5
Het bestaansrecht van Groenlinks-6
Het bestaansrecht van Groenlinks-7

Voorts vindt Mallemoeder dat Groenlinks respect moet tonen voor de volgende initiatieven:
Opzouten met de vergiftigingen.
Fijne man.
Kut-op met oudejaar.
Kut-op met alles.
We worden genaaid.
PvdD.
Als je stopt, ben je geen slet.
Mallemoeder is een alien.
En Mallemoeders vagijn ook.
Mallemoeders bedwantsen ook.
En nog veel meer, Groenlinks…

Ergo Groenlinks: De meeste stemmen gelden!

Update: Sopsopsopsop! Leve het democratisch gehalte van Groenlinks!
Update: Mallemoeder zegt: Kijk, piranha-tandje, zo smaakt het eerste shaggie van de dag:

13 gedachtes over “Groenlinks is een über-gintellitente club en Mallemoeder is een slet…

  1. DaSilva

    Kijk, ik heb helemaal niets tegen het rookbeleid zoals het nu toegepast wordt in de horeca.
    Ik rook netjes buiten, samen met een flinke groep anderen, dus saai is het zeer zeker niet.
    In een restaurant ga ik na het eten netjes naar buiten om mijn sigaretje te roken, hoe jammer ik dat ook vind want ik vond het juist zo lekker om nog even te blijven zitten onder het genot van een sigaretje en een kopje koffie.
    Maar je hoort mij niet klagen, maar nu de anti-rook lobby!
    Als ik als het mooi weer is op een terrasje rook word ik bijna weggekeken wat, ik mocht toch buiten roken dan gaan jullie maar naar binnen, daar is de rookvrije ruimte!
    Of word ik nu geacht naar binnen te gaan?
    In mijn eigen huis hou ik rekening met niet rokers, ik rook niet bij mensen in huis die dit liever niet hebben, logisch toch?
    En dan zit je godver de godver op je eigen bank, in je eigen huiskamer en dan komen er van die flut-reclames als “roken is zóóó Breezersletjes” voorbij!
    Dit alles om je bewust te maken van de gevaren van het roken, pleurt op, ik ben het spuugzat om betutteld en daar boven op ook nog even beledigd te worden omdat ik rook!
    Iedere Nederlander van jong naar oud weet dat roken slecht voor je is, daar hebben we geen campagne meer voor nodig, weggegooid geld dus van het KWF.

  2. Renate

    Als niet roker heb ik enorm veel last van rokers. De sigarenlucht van m’n buurman is zelfs bij mij in de slaapkamer soms te ruiken.

  3. Renate

    Soms zou ik alles rokers wel naar de maan of een onbewoond eiland willen verbannen, maar helaas zijn er ook zoveel aardige mensen die roken. En dan wil ik het nog niet hebben over alle goede muzikanten die roken. Maar waarom kunnen rokers dan geen rekening houden met niet-rokers, die hun dampen altijd maar in moeten ademen?

  4. Mallemoeder heeft als niet-autorijder enorm veel last van autorijders. Het wereldwagenpark speelt een belangrijke rol in de opwarming van de aarde. Dat maakt van autorijders nog geen sletten of hoeren… Eigenlijk is roken zoooo autorijden!

  5. Renate

    Tja, ik rijd ook geen auto Mallemoeder en hoewel ik last heb van andere verkeersdeelnemers, vind ik rokers een stuk irritanter, omdat ze overal moeten roken. Als m’n vader z’n hulp op bezoek heeft gehad, kan ik het ruiken als ik bij hem kan.
    Hoeren zijn in ieder geval nog nuttig. Rokers misschien ook wel, maar als ze niet zouden roken zou het een stuk aangenamer zijn, want dan zou ik als niet roker niet in hun stank hoeven zitten. Sigaren, sigaretten en pijpen hebben geen nut en je kunt van auto’s zeggen wat je wilt, ze hebben naast hun nadelen ook hun nuttige kanten en dat kan ik van tabak niet zeggen.

  6. Renate

    Er is genoeg op Groen Links aan te merken, hoewel het min of meer mijn partij is, maar in hun strijd tegen rook- en vuurwerkoverlast hebben ze m’n steun, hoewel ik vrees dat mijn wens om het een en ander uit te bannen niet al te realistisch is. Er is nu al genoeg illegaal vuurwerk en dat zal met een verbod op het afsteken van vuurwerk echt niet verdwijnen.

  7. Renate

    Oef en ik zie ineens een foutje. Ik bedoelde natuurlijk “Als m’n vader z’n hulp op bezoek heeft gehad, kan ik het ruiken als ik bij hem kom.”

  8. @Renate at 15.42
    Tja, natuurlijk staat het u vrij rokers een stuk irritanter te vinden. Daar hoort u Mallemoeder niet over. Echter, Mallemoeder noemt een autorijder geen hoer of slet, en dat terwijl Mallemoeder autorijders veel irritanter vindt dan rokers. Overigens, hoeren “zijn alleen nuttig” als het om pijpen gaat. Het nut met betrekking tot sigaren en sigaretten ontgaat Mallemoeder eigenlijk een beetje. Daarnaast heeft een gemiddelde auto ongeveer 90 PK. Ziet u het voor zich? Een karretje met daarin een persoon dat wordt voortgetrokken door 90 paarden? Als Groenlinksers hun auto laten staan, dan neemt Mallemoeder het stoppen met roken in overweging. Want samen komen we er wel uit…

  9. @Renate at 15.47
    Eigenlijk is deze reactie een open deur voor Mallemoeder. U moet wel scherp blijven, hoor! Mallemoeder heeft u nochtans hoog zitten…

  10. Ger

    Vreemde site die petities.nl, ik had er nog nooit van gehoord, maar erg interessant om eens te bekijken.

Geef een reactie

