Waarschuwing: schokkende video!

Standaard

“Lieve mensen, het heeft wat voeten in aarde gehad maar eindelijk beheers ik jullie gebarentaal! Ik ben erachter gekomen dat dit voor mij de enige manier is om jullie te kunnen vertellen wat ik bedoel.
En dat is in dit geval dat koekje!
BTW: ‘Fuck you’ is toch de middelvinger? Of de wijsvinger?”…


(Onderschrift van de maker van de video: “This was at welsh mountain zoo where this monkey wanted to escape and was telling me to twist open the bolts for him. Twitter: @Buh_ay_lee”)

Geef een reactie

