Eggstraordinary claims require…

Standaard

Eggstraordinary proof…
Hij heeft het niet gemakkelijk, De Grote Boodschapper: De Eik Der Lage Landen, The Dutch Windmill, De Grote Leider, De Mooie Jongen Van Het Moeras, De Wurger Van De Ratio, De Man Die Zijn Volk Leerde Denken, De Vondel Van Haarlem, De Pitbull Van Het Internet, De Nachtburgemeester Van De Denkers, De Wegenwacht Van De Digitale Snelweg, De Asblonde God, De Literaire Nachtegaal, De Waarheidsbaron, De Keizer Van De Rede, De Breugel Van De Illustratie, The Pope Of Trash, De Napoleon Van De Lulkoek

Maar wat is er eigenlijk bezig?
En toch als je leest wat er bezig is (lees alinea: ‘moeilijk te bevatten informatie’) en wat er bezig is in het binnenste van de aarde

Don Juan de Jenis
Maar gelukkig hebben we: Lules Johannes! Lules Johannes, de Grote Inspirator. Een boreling uit de driedidemensionale werkelijkheid: Is, was en zal worden.

5 gedachtes over “Eggstraordinary claims require…

  1. Renate

    Het enige holle is het lege hoofd van Guido. Hij heeft natuurlijk wel een dikke duim, waar hij alle onzin uit kan zuigen. Dat geeft m’n gevoel me in en naar je gevoel moet je toch altijd luisteren?

  2. Nou, Mallemoeder zou zeggen: Misschien moet je luisteren naar je duim als je je in je duim snijdt. Als je echter iemand anders iets uit zijn duim hoort zuigen, dan hoef je niet noodzakelijkerwijs naar je gevoel te luisteren… Dan heb je aan het geluid van het gezuig op zijn duim meer dan genoeg!

  3. Renate

    Aangezien ik Guido niet kan horen zuigen, moet ik wel op m’n gevoel vertrouwen, of op m’n verstand, maar aangezien Guido zoveel waarde hecht aan wat het gevoel zegt, ga ik daar maar op af en m’n gevoel zegt me dat Guido fantastische onzin uit z’n duim kan zuigen. M’n verstand zegt eerlijk gezegd precies hetzelfde. Mijn verstand staat eigenlijk helemaal stil bij de onzin die Guido met regelmaat van klok weet te spuien. Ik lees het maar niet te veel, want anders hou ik geen verstand meer over.

  4. Renate

    Nee hoor, mijn verstand en m’n gevoel geven me hetzelfde in. Over het algemeen luister ik gewoon naar m’n verstand. Maar als Guido zegt dat ik naar m’n gevoel moet luisteren, dan doe ik dat, omdat m’n gevoel gewoon zegt dat het onzin is, iets wat m’n verstand me ook al ingeeft. Maar dan kan Guido me in ieder geval niet beschuldigen van het feit dat ik te veel met m’n hoofd denk, terwijl ik juist op m’n gevoel af moet gaan. Ik heb al eens te horen gekregen dat ik te rationeel ben. Kan dat?

Geef een reactie

