Chemtrails: Unbelievubel!

Standaard


Bron: Er zijn mensen die er hun kostbare tijd in steken… Hulde!

5 gedachtes over “Chemtrails: Unbelievubel!

  1. JennyJo

    Hulde inderdaad! Interessante site trouwens, ik wist niet dat je ze kon voorspellen. Maar dat komt natuurlijk omdat de gifspuiters precies weten waar en wanneer ze dat gif gaan spuiten, alleen zeggen ze niet dat het gif is he. Snappie. Hoe dan ook, het is een complot en dat blijft het. *GAAP*

  2. Renate

    Een van de nadelen van Facebook blijkt te zijn dat je ontdekt dat mensen waar je om de een of andere reden bevriend mee bent, in chemtrails blijken te geloven.

  3. @ Renate,
    Mallemoeder heeft ‘tastbare’ vrinden die zich laten leiden door om het even wat voor geloof dan ook! Vraag Mallemoeder naar voorbeelden en zij geeft ze! Maar aan de andere kant: Wat heb je aan dat soort vrinden? Je kunt ze eigenlijk alleen te vrind houden als je ze de hemel in prijst. Lood om oud ijzer…

  4. Renate

    Tja, het gaat hierbij om de partner van een muzikant waar ik mee samen heb gewerkt. Hij heeft een hersenbloeding gehad en ik zit min of meer op Facebook om te weten hoe het met hem gaat. Daar hoor ik bitter weinig over, maar ik word wel geconfronteerd met linkjes over chemtrails.

  5. JennyJo

    Onlangs vernam ik dat een collega van mijn echtgenoot er ook in gelooft. Mijn man raadde hem voor de grap een chembuster aan, maar de collega heeft inmiddels een chembusterzelfbouwpakket besteld. Ja, je verstand staat er bij stil.

Geef een reactie

