Marginale wijsheid… (2)

Standaard

9 gedachtes over “Marginale wijsheid… (2)

  1. wilmamazone

    Ik wist heus wel dat de aarde zo plat als een dubbeltje is hoor!!!
    Zou d’r nou aan de onderkant niks te beleven zijn of toch?

  2. haddock

    Ik begrijp dat je vriendje Crypto in Australie zit,aan die onderkant. Aan de keerzijde van je dubbeltje en je moet dus wel erg eenzaam zijn op zijn verweesde blog als verslaafde internetpriesterin met een missie..

    Als we het denken over onze eigen gezondheid aan jullie overlaten hebben we binnen de kortste keren een vaccinatie onder de huid met jullie gedachtengoed, als er tenminste zoiets zou bestaan. Jullie zijn een erg eng politiek groepje die op werkelijk iedere misleidende manier probeert er een gezondheidswezen door te drukken met een heel enge achtergrondgedachte.Geld, macht en zeggenschap. Op lange zicht het ongezondste wat je je maar kan voorstellen.

  3. haddock

    En het is het waard je daartegen te verzetten. mensen zullen zelf moeten gaan nadenken waar figuren zoals jullie zoal mee bezig zijn.

  4. haddock

    Dat je net weet dat de aarde een bolvorm heeft laat je arrogantie wel tot in het onmetrelijke stijgen.
    Even voor de goede orde,het heelal bestaat voor zesennegentig procent(96%) uit onbekendheid. We weten helemaal niets en jij weet helemaal niet wat inhoudsstoffen van medicatie en vaccinatie bewerken,niet op korte, niet op lange en niet op generatie overbruggende termijn. Je doet enkel alsof je iets weet en dat is gevaarlijke kwakzalverij.

  5. wilmamazone

    Gadsamme Haddy, het onderwerp hier valt onder de catagorie HUMOR. Volgens mij is jouw gevoel voor humor met een lampje -nou ja doet maar een flinke schijnwerper- te zoeken.
    Of weet je toch wat lolligs te vertellen?
    Een goede mop mag ook hoor, het liefst over een dokter ofzo/catagorie gezondheidszorg dus.

  6. haddock

    Ik vond eigenlijk dit onderwerp nu eindelijk wel eens serieus,de rest wat jullie uitkramen is besmet met een wrang soort bewust geestdodende humor als het je of jullie zo uitkomt.

    Dus dacht ik,laten we het maar eens omkeren dan ,hier bloedserieus en bij de andere bijdragen melig als een gekookte aardappel.. Mijn bijdragen hebben helaas voor jouw een bittere toon,voor anderen zijn ze wellicht toch wel om te lachen.Licht aan het perspectief waarmee je leest.

  7. haddock

    Maar je hebt gelijk,het is moeilijk om jouw bijdrage wat humorgehalte betreft te evenaren,dus zwijg ik maar even p(l)assend(in mijn broek van het lachen) Je moet me ook met jullie onzin die je als wetenschappelijk onderbouwt anderen opdringt, niet zo provoceren hoor. Eigen schuld.

  8. haddock

    Vergeet niet beste Wilma,dat ik het zelfs wat humor betreft, niet werkelijk eens ben met jullie.

    Vreemd niet?De beste humor is die ontwapenende humor waar je om jezelf lach.Vreemd dat ik die niet ontwaar bij jullie.IK zie alleen lachen op knalharde kosten van anderen.

Geef een reactie

