Prikken is…is…euh… genocide!

Standaard

28 gedachtes over “Prikken is…is…euh… genocide!

  1. haddock

    Als je de genwerking precies gaat bekijken en gaat kijken wat er gepikt en gespoten wordt,dan kan je op de keeper beschouwd zeggen,dat prikken een invloed heeft op genexpressie.En dat betekent dat het ook invloeden heeft en kan hebben op het nageslacht. Maar dat wordt ”gelukkig” eerst later bewezen als we dat al willen bewijzen omdat de wetenschapper gelukkig niet generatieoverbruggend kijkt hoelang zijn neus is..

  2. mallemoeder

    @ Haddock,
    Mmmh… ‘Genexpressie’…mmmh… Tja, wel… Weet u: het fenotypische aspect van…euh…de ‘genwerking’ kan Mallemoeder gestolen worden…eigenlijk… Want dat ‘prikken invloed heeft op genexpressie’ is evident… Mag Mallemoeder niettemin zo onbescheiden zijn en u vragen of u ooit geprikt bent? En zo ja, op wie lijkt uw nageslacht? In genexpressieve zin dan… Als u nimmer bent geprikt, dan is het probleem in ‘genotypische’ zin bij uw sneven opgelost…dat scheelt dan weer in generatieve zin…
    Weet u: U lult een beetje als een ‘student’ die school heeft gegaan in Wageningen. Of dat in ieder geval graag zou willen… Kabouters waren in de jaren zestig hot, weet u. In genexpressionele zin dan, he…
    Hoe dan ook: Mallemoeder houdt van u!

  3. haddock

    U houdt helemaal niet van me en dat hoeft ook niet. U mag best eerlijk zijn. U bent opgeleid met het oog op economische belangen en die zult u verdedigen tot het bittere einde.Natuurlijk kan u dan ieder ongewenst commentaar gestolen worden en zeker dat van mij. U wilt ook helemaal nergens op ingaan,u levert pure propaganda op een mensenvijandige manier en verpakt het achter een fassade van wrange humor. Isdat alles wat u kunt bieden? Blijkbaar.

    Drukt aub niet op mijn traanklieren dat u dit alles hier doet vanuit menselijkheid en naastenliefde. De enige die u lief heeft bent uzelf en u zorgt goed voor diegenen die dat op uw manier doen omdat het uw positieblijkbaar sterkt.. Dat mag.Wees er echter op voorbereid dat de dwazen uw simpele taktiek steeds beter zullen doorzien. U bereikt mogelijk het tegendeel van dat wat u zo vurig wenst.

    Wees er gewoon eerlijk over en hou eens op met huichelen en draaien. Er kan mij van uw gedrag ook veel gestolen worden,helaas zitten er nog een paar aan het roer die soortgelijk denken.
    Ik had u overigens iets gevraagd,daar wil ik u steeds weer aan herinneren vooral omdat ik weet dat u bewust niet antwoord. En we weten beiden waarom….

  4. haddock

    En u bent inderdaad zo’n type die lak heeft aan de gevolgen van iets dat je na jaren sowieso niet meer kan herleiden. Lak aan de samenhangen van- en in dit leven. ook dat mag,maar hou eens op daarmee anderen voor de gek te houden vanuit uw egoisme.

  5. haddock

    Genexpressie gaat wat verder dan een simpel uiterlijk. Maar ik moet u alles uitleggen omdat u zich extra van den domme houdt vor het behouden van een illusie waarmee u blijkbaar op kosten van anderen opperbest kan leven. .Genexpressie bepaalt bijvoorbeeld ook of u kanker krijgt maar dat interesseert u waarschijnlijk nog niet omdat u het blijkbaar niet heeft…. En ik moet zeggen,WAT een successen boeken we daar.De helft van de mensen overlijd, en er zijn steeds meer mensen en ook jonge mensen die kanker krijgen. Maar leg JA geen verband met enzymremmend aluminimum bijvoorbeeld want dan krijg je de relexmatig aangeleerde hoon van het”vakgebied” over je heen.

  6. haddock

    Stel je gewoon eens voor dat het bewezen zou worden dat inentingen met aluminium verbindingen bepaalde ziekten kunnen laten ontstaan,jaren en ook generaties na inenten. Hoe zou de medische wereld logischerwijze met dit gegeven omgaan.?…Ja u kunt zich zelfs niet voorstellen dat dit bewezen zou kunnen worden, want bij mijn weten wordt er naar deze zaken geen onderzoek gedaan. Het is ook niet interessant want je zou je eigen graf graven.

    Is men bang voor hetgene wat men zou kunnen vinden?

  7. haddock

    Zeg Wilmazone,zit je op ”crypto” nog steeds te drammen om maatregelen tegen kwakzalverij met de overtuiging dat je zelf geen kwakzalver bent?

    Het is volkomen terecht dat men mensen de vrije keus laat of men zich in handen geeft van een ”niets ontziend systeem” of niet. Schreeuw jij maar om dictatuur,we hebben al dictatuur genoeg vanuit jouw visie.

  8. haddock

    Mijn vrouw heeft een nichtje met ernstige vaccinatieschade.
    Denk je dat je bij regulier daarmee terecht kunt?
    Hoe zit het daar met de verantwoording van regulier? Kan men iemand ter verantwoording nemen? De pharmaindustrie wellicht? Waarom raken deze slachtoffers eigenlijk zo in de verdomhoek? Wellicht omdat iedere negatieve relatie naar de industrie die je zo aanbidt een imageprobleem oplevert en daarmee verbonden een omzetprobleem?

  9. mallemoeder

    Zeg Haddock,
    Natuurlijk moeten er maatregelen tegen kwakzalverij genomen worden! Pek en veren: een koekje van eigen deeg!
    Overigens: Mallemoeders man heeft een zwager die de buurman kent van de achterneef van de slager van Sylvia Millecam, die het niet meer kan navertellen! Bij wie moet Mallemoeder terecht? Bij Jomanda?
    Kom je aan Wilmamazone, kom je aan Mallemoeder!
    Zwetser!
    Voor het overige: Houd mijn blog in de gaten, want jij gaat je nog opwinden!

  10. haddock

    Ik hou jou natuurlijk in de gaten.

    Ja ik weet dat Wilmatje heilig is,ik weet dat zedaarom zo afhankelijk is en zo aanhankelijk en zo coulant ten opzichte van jullie fundamentalistische club..Mag ik het politiek rechts noemen met een sausje van schijnhulpvaardigheid en medeleven?

    Natuurlijk moeten er maatregelen genomen worden tegen een industrie die door een politiek wordt geleid die voorgeeft neutraal wetenschappelijk te zijn maar gevoed wordt door een ideaal alleen zelf te mogen bepalen wat gezond is voor anderen. Hoe hilarisch eigenlijk.. Dat is gevaarlijkere hersenspoeling dan iedere vorm van kwakzalverij die jij hier bestrijd meneer van Geer..Of lig ik ernaast met”meneer van Geer?”

  11. haddock

    En ik begrijp dat wilma persoonlijk niet mag worden aangesproken op haar woede tenopzichte van een andere leefstijl en denkwijze in onze smenleving, En ik weet ook waarom.

  12. mallemoeder

    Nee hoor, u ligt niet naast meneer Van Geer. Mallemoeder ook niet… En dat is jammer, want Mallevader heeft z’n beste tijd wel zo’n beetje gehad…

  13. haddock

    Ik lig er waarschijnlijk niet ver naast met van Geer. Zeg, wie sponsort eigenlijk die kleuterschooltekeningen op je site? Die kosten geld neem ik aan hoewel de kwaliteit niet dusdanig is datje er geld voor kan verlangen.. ome Haddock krast ook in zn vrije tijd,dat is de reden waarom ie onder andere Haddock heet.En natuurlijk omdat ie zo heerlijk ongezouten zeeuwse zeemanskritiek heeft.Als je van Geer bent zijn we schoolgenoten. Does it ring a bell?

  14. mallemoeder

    Heb je mijn laatste kleuterschooltekening gezien? Heb je je naam gelezen op de buik? Zeg eerlijk: je moest lachen!

  15. haddock

    Nee,slechts glimlachen.
    Ik ben iets te knap weergegeven…..Als je je foto stuurt kunnen we echt lachen.

  16. mallemoeder

    Hebbes. Nee, Haddock, het gaat niet om de vorm. Het gaat om de inhoud. Daarom zul je geen foto van Mallemoeder krijgen… Het boeit Mallemoeder volstrekt niet hoe je er uitziet. Het boeit Mallemoeder wat je verkondigt. En wat je verkondigt ziet er uit als een lamlendige kwakzalvende boerenlul…

  17. haddock

    Wat jij verkondigt is een akelige rechtse egoistische ”übermensch” propaganda waarmee je iedere verantwoording voor een gezond leven uit handen van een ieder trekt met bewuste misinformatie en bewust geleidde wetenschappelijke misvatting die enkel dient voor het eigen financiele welzijn..

    We zijn allen slechts kwakzalvers maar om collectief ZO te bedriegen is eigenlijk gewoon voordeel trekken uit onwetendheid van de massa die gelooft in feilloze wetenschap..Dan ben ik liever de eerlijke directe kwakzalvende boerenlul. Geen probleem.Ik maak een krabbeltje voor je en die krijg je binnenkort onder ogen. Dat gestumper hier is best tre overtreffen dat kan zelfs ik met mijn twee linkerhanden en linkerhersenhelften.

  18. mallemoeder

    Drs Consemulder, Guido Jonkers en Desiree Rover noemen mij VacciNazi… Übermensch vind ik prettiger… Ik houd van u, Haddock.

  19. haddock

    Ach dat schelden gaat over en weer. Is eigenlijk niet nodig,maar in het heetst van de strijdt laat je weleens steekjes vallen.
    Emotioneel dat alles,en die emoties daar wordt aan alle kanten geschikt gebruik van gemaakt,niets wetenschappelijk aan,ook al claimen jullie dat natuurlijk voor jullie club dan wel..Het gebeurt wat geschikter,dat bedrog van jullie maar het betreft om hetzelfde probleem waarmee jullie over en weer smijten en verwijten. Ikzelf verkies eigenlijk ook de humorkant. Laat je verassen,je leert mijn creative zijde nog wel kennen.

  20. mallemoeder

    …?…
    Hoe dan ook: Mallemoeder laat het hier bij.
    Mallemoeder gaat weer even aan de slag om de Consemulders, Jonkers en Rovers van deze wereld op grappige wijze aan de schandpaal te nagelen. Want daar is dit blog voor bedoeld: Geestig maar met pek en veren!

  21. haddock

    Als klein ventje was je toch zo blond Michael,goh je bent echt veranderd. Die pek en veren kleven als de pest…..kijk maar uit want je plakt al aan alle kanten.

  22. haddock

    Lutser of van Geer,niets vrouwen onder elkaar. Inhoudelijk? Hoe worden kwikverbindingen in het lichaam verwerkt? Huiswerk al gedaan of wordt er nog steeds om de brij gedanst?

Geef een reactie

