Muziek voor een prikje…

Standaard

Hier kunt u nog even nalezen wat hij werkelijk bedoelt…

7 gedachtes over “Muziek voor een prikje…

  1. wilmamazone

    Sorry Mallemoeder, maar omdat ik zo hard moest lachen vanmorgen, vergat ik helemaal dat jij vast wilde weten dat ook ik zowat in mijn broek heb gedaan.
    Wat een idee dit youtuubje!

  2. Dank jullie wel voor al jullie wijze woorden.

    De essentie is het aangetoonde en veelvuldig bewezen feit dat vaccinaties niet effectief zijn en vooral potentieel levensgevaarlijk en uiterst onwetenschappelijk zijn. Een aantal van mijn artikelen die de studies noemen die dit aantonen (die op onverklaarbare wijze systematisch worden verzwegen door zowel Klink, Coutinho, Osterhaus en ook Roozendaal)vindt u onder andere hier: http://www.wanttoknow.nl/?s=John+Consemulder en hier: http://www.argusoog.org/?s=John+Consemulder&x=7&y=8

    Vooral het drieluik ‘De leugen regeert’ en de ‘Kwik en kwakzalverij’ tonen onomstotelijk aan dat alleen al ingredienten als thimerosal en squaleen levensgevaarlijk kunnen uitpakken.

    En dan spreken we nog niet over de onbekende lange termijn effecten van ALLE vaccinaties en studies van het Cochrane instituut en het werk van Dr. Tenpenny die de ineffectiviteit van de vaccins-juist bij de zogenaamde risicogroepen- aantonen. Dus wilt u de ware feiten zonder verdraaiingen, lees dan ook even deze informatie.

    Vaccins zijn dus bewezen ineffectief en schadelijk, vaccinaties dienen het immuunsysteem en uw gezondheid niet en zullen dat vanwege de neurotoxische en kankerverwekkende en immuunsysteem verstorende inhoud ook nooit doen.”

    Alvast dank voor het verspreiden van het volledige nieuws mbt vaccinaties!

    Maar nu even iets anders…Mijn muziek is auteursrechtelijk beschermd bij wet. Dit betekent dat het het ongeoorloofd gebruik van mijn beeld en vooral audiomateriaal illegaal is. Ik heb mijn uitgever op de hoogte gesteld en geef u vandaag nog de tijd om dit kunstwerk te verwijderen, omdat u op een illegale wijze gebruik maakt van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Alvast dank voor uw begrip..

  3. Aaan alle mallemoeders en verontruste loeders 9maar vooral aan degene die bovenstaande video heeft gepost en de bezitter van deze website!): hoe ‘creatief’ deze video ook mag zijn, ik moet u er op wijzen dat u op dit moment een criminele activiteit pleegt!

    U heeft zonder mijn toestemming mijn auteursrechtelijk beschermd werk (muziek, tekst, afbeeldingen, etc)gebruikt en misbruikt. U bent wettelijk in overtreding, inbraak op auteursrecht is een ernstig misdrijf en een strafbaar feit!!! Ik heb inmiddels youtube ook op de hoogte gesteld van een klacht van schending van mijn auteursrechten, zij zullen ook contact met u opnemen.

    Ik heb ook mijn uitgever en mijn auteursrechtenorganisatie op de hoogte gesteld, ik raad u aan en sommeer u om met direct ingang deze video hier of elders te verwijderen!

    Voor de andere lezers: vaccinaties zijn aangetoond en bewezen onwetenschappelijk, ineffectief en potentieel levensgevaarlijk. Zie mijn artikelen met de vele regulier wetenschappelijke studies die dit onomstotelijk aantonen. Aangezien dit bewijs nooit wordt besproken omdat het niet weerlegd kan worden, komt men met dit soort ‘kunstuitingen’ (helaas echter onwettig en een strafbaar feit). Zie mijn artikelen ‘de leugen regeert’, ‘de kwik, kwek en kwakzalverij van vaccinaties’ en ‘Aan het licht brengen en onder ogen zien’ (zoek maar eens op het net, hier staan de ware achtergronden mbt vaccinaties en immuniteit!)

  4. mallemoeder

    Ach… drs. JC himself!
    Het is bijna april en u dacht zeker: “Kom, het RIVM begint aanstonds met een nieuwe campagne dus hoog tijd om eens onder mijn steen vandaan te kruipen”.
    Wel, om even een korte, maar bondige reactie op het bovenstaande te geven: U kunt gevoegelijk Mallemoeders rug op! Zo gemakkelijk komt u er natuurlijk niet vanaf. U onderschat Mallemoeders creativiteit en intelligentie schromelijk. Mallemoeder zal daarom even wat prachtige, maar vooral verhelderende filmpjes gaan produceren, waarbij uw kwakzalvende geluidjes er volstrekt niet toe doen. U bent een oplichter en een fantast en censuur – in welke vorm dan ook – gaat u niet helpen. Dus resoneer er lekker op los, zou ik zo zeggen! Kwakzalver!

Geef een reactie

