Luister! Sukkels…

Standaard

tessaisborn
Het universum zindert! Het heelal beeft! En de mensheid heeft er alle reden toe te sidderen! Wij zijn getuige van de geboorte van een ster: priesteres in spe Tessa Koop! Vanaf 2012 zal zij ons ongetwijfeld voorgaan in de kerk der sukkels. Voor die tijd legt zij haar wanen alvast in de week.

Enkele hoogtepunten van de zieleroerselen van priesteres Tessa Koop:

“Als je alleen vanuit je verstand beredeneert, dan vind je dit een wazig verhaal.”

“Voor mijn gevoel ben ik bezig met een moderne inwijding, zonder tempels en gewaden. Maar wel met een ‘hoge priester’ aan mijn zijde – mijn zielenvriend Wiljo – die me met raad, daad, onvoorwaardelijke liefde en wijsheid bijstaat en die mij ontzettend veel over mezelf leert.”

“Direct heb ik hem opgebeld en sindsdien (en dat is nu 9 maanden) is hij mijn ‘leraar’. Vanuit gelijkwaardigheid. Dat is vanzelf zo gegaan en natuurlijk ontdekken we dat er zielenconnecties zijn uit andere levens en ja zelfs op andere planeten (Pleiaden).”

“Medium John Haan zei tijdens een interview eens tegen mij: ‘Meid, jij hebt een power daar kun je een wijk op laten draaien!’”

“Ik schreeuwde om RUST en het universum gaf meteen gehoor aan mijn wens en mij werd een vakantie aangeboden in Nice.”

“Ik heb het nog niet eerder verteld, maar een jaar geleden ontdekte ik dat ik telepathisch in verbinding kon treden met multidimensionale ‘mensen’/lichtwezens.”

“Oh en zo leer ik zoveel van Wiljo! Gouden tip is ook dat als je eenmaal om hulp hebt gevraagd, je het loslaat. “Je moet je niet met hun keuken bemoeien,” zegt Wiljo dan.”

“Vaak als ik in bed lig, vlak voor het slapen gaan, zie ik ineens beelden.”

“Als je in een zuivere zijnstoestand verkeert, gaat er een wereld voor je open. Ik denk dat ik er maar een boek over ga schrijven.”

Mallemoeder gaat dit genie eens in de gaten houden…

2 gedachtes over “Luister! Sukkels…

Geef een reactie

