Een alien-eitje met een heuse facehugger…

Standaard

oranjebollen1
Nee…?
Groet, M.

Update: Mallemoeder adviseert de lezertjes juist wel hun medicijnen in te nemen. En de apostelen van Teuben vooral niet te geloven!

15 gedachtes over “Een alien-eitje met een heuse facehugger…

  1. Rick C

    Ik word dan ook schijt, maar dan ook SCHIJTziek van die niburu, en hun jezus-figuur…

    Met dit soort lui wordt er NOOIT serieus onderzoek gedaan naar het UFO fenomeen… Teuben, bedankt.

  2. mallemoeder

    @ Rick C
    Tja…
    Niettemin: Troost jezelf. Als wij dezelfde betekenis geven aan de afkorting UFO dan kan ik je vertellen dat er wel degelijk serieus (= wetenschappelijk) onderzoek wordt gedaan naar het UFO-fenomeen. Op het moment dat je een UFO ziet en je vraagt je af “Wat zie ik daar?” dan ben je goed bezig. Als je bij het zien van een UFO jezelf echter afvraagt: “Wat komt de bemanning van dat alien-ruimteschip hier stiekem doen en waarom verzwijgt, de gemeenteraad van Groningen, Balkenende, Obama en de NASA dat?” dan maak je een denkfout. Bedenk ook dat in de reële wereld op wetenschappelijk gebied nog ongelooflijk veel te onderzoeken is. En geloof Mallemoeder: Die zoektocht is vele malen interessanter en levert je veel meer op dan het achternalopen van een zieke geest als Teuben.
    En steek dit in je zak: Je noemt Teuben een jezus-figuur! Mallemoeder denkt dat het wel goed komt met je. Blijf nadenken…

  3. Rick C

    @ mallemoeder,

    Achja, elke sekte heeft toch zijn ”jezus-figuur”?
    SETI heeft er ook een: Seth Shostak.

    Zo’n 2 maanden geleden, rond de klok van 3 uur ’s middags, heb ik boven Amsterdam-buitenveldert (tijdens het uitlaten van mijn hond) 2 ronde metalen objecten met aan de onderkant 2 ringen met een oranje gloed gezien. Ik schat dat zij op 100 meter hoogte in de lucht hingen. Na een kleine 10 minuten vlogen ze de lucht in.
    Er waren nog 2 andere getuigen bij.

    Goed, nou probeer ik het buitenaardse hypothese uit te sluiten, maar wat heb ik dan gezien? Weerballonnen? Moerasgas? Of de zoveelste ”geheime” amerikaanse experiment, die ze voor de 1000e x aan het testen zijn?

    Geen 1 skeptici/wetenschapper heeft ooit serieus naar het bewijs gekeken. En dus ook geen 1 (grote) zaak opgelost (Roswell incident, Corona incident, Phoenix Lights, Stephenville sightings).
    Met bewijs bedoel ik:

    – Documenten (MJ-12, Truman memo)
    – Foto’s en video’s
    – Radarbeelden

    En wij ooggetuigen worden gewoon klakkeloos op de ”gestoorden-stapel” gegooid, want tja, vliegende schotels bestaan niet toch?

    De discussie is en blijft zinloos, tenzij het onderwerp eindelijk serieus wordt genomen.

    Vooralsnog, is het GELOOF VS GELOOF.

  4. mallemoeder

    @ Rick C
    Nog een (1) keer dan (en niet meteen boos worden, hoor):
    Je hebt geen UFO gezien. Jij en je twee getuigen (…) hebben twee ronde metalen objecten gezien. Da’s geen UFO. Bovendien hebben die twee metalen objecten aan de onderkant twee oranje ringen met een oranje gloed. Da’s geen UFO. Je vult het zelf al in: Het zijn twee ronde metalen objecten met twee ringen met een oranje gloed op honderd meter afstand… Metaal? Wat dan: brons, goud, blik, koper…? Waarom geen gelakt hout? Metaal? Je vult het zelf allemaal in! Honderd meter in de lucht? Hoe groot waren die “metalen” objecten zodat je weet dat de “metalen” objecten zich op honderd meter afstand bevonden? Schatten is moeilijk, hoor. (Zelfs bij de Luchtmobiele Brigade trekt Defensie er een week voor uit om ze te leren schatten…).
    En dan de crux:
    Je zegt: “Geen 1 skeptici/wetenschapper heeft ooit serieus naar het bewijs gekeken.” Welk bewijs dan?! Je lijkt Teuben wel! Teuben zegt ook dat ie bewijs heeft. Wat dan?! Jouw ‘bewijs”?! Da’s geen bewijs. Hooguit een getuigenis. De mededeling dat ik een kabouter heb gezien is geen bewijs… Het sterft van de valse profeten. Jij bent er ook een!

  5. Rick C

    Mallemoeder,

    De objecten waren zilver/grijs van kleur en ze glommen, daarom ging ik ervan uit dat ze van een metaalsoort waren. En oke, geen ongeidentificeerd vliegend objecten. Dan noem ik ze: Metalen-dingen-met-oranje-dingen-aan-de-onderkant.

    En wat betreft mijn luttele schatting, heb je misschien een punt. Ik kan daarom alleen zeggen dat ze hoog in de lucht hingen.

    Wat betreft bewijs, ik heb niet gezegd dat IK bewijs heb. En nogmaals, met bewijs bedoel ik:

    – Documenten (MJ-12, Truman memo etc.)
    – Foto’s en video opnamen
    – Radarbeelden

    En tja, wie bepaalt wat waar is en wat niet waar is? Je kunt mij wel bestempelen als ”valse profeet” (wat slechts gebasseerd is op UW geloof)maar hoe weet ik dat U er geen een bent?

  6. mallemoeder

    Rick C
    Je begrijpt er geen zak van. Mallemoeder gelooft niks… In de echte wereld is er wel degelijk een filosofisch, wiskundig getint trucje waarmee je kunt bepalen of iets waar is of onwaar. Alleen tandenfeeën, kabouters, aliens en hun slaven hebben daar ‘schijt’ aan.
    Je bent geen partij voor Mallemoeder.

  7. Rick C

    Mallemoeder, de boze (gefrustreerde?) skepticus…

    Ik ben geen partij voor Mallemoeder? Volgens mij is Mallemoeder geen partij voor Rick. Want waarom beantwoord Mallemoeder Rick’s vragen niet en gebruikt ze de zin: ”In de echte wereld is er wel degelijk een filosofisch, wiskundig getint trucje waarmee je kunt bepalen of iets waar is of onwaar” als vluchtweg?

    Luister Mallemoeder, als u de discussie uit de weg wil, vind ik dat prima. Ik vind het alleen jammer dat ik met u geen serieuze discussie kan houden.

  8. anti rick c

    WOOW RICK JIJ BENT DE GROOOTSTE ONGELOOFELIJKE STARWARS NERD OOIT WAT THE HECK KOM JIJ MET TRHOERIEN DIE NERGENS OP SLAAN ALS OF WIJ AAN HET HALICUNEEREN ZIJN WIJ GEBRUIKEN GEEN DRUGS OP JOU MANIER.
    JIJ BENT WEER EEN VAN DE VEELE DIE VAN GEEN ENKELE IETS WEET OVER WAT ER ECHT GAANDE IS IN ONS PLANEET.
    GEEN ENKEL BENUT HEEFT WAT HET PROGRAMMA(THE ALIEN AGENDA) IN HOUD.
    JOU WORDEN DINGEN WIJZ GEMAAKT DOOR PERSOONEN DIE NOOIT IETS HEBBEN MEEGEMAAKT EN AL HUN VERTROUWEN STOPT IN HET WETEN SCHAP DAAROM KOM JIJ NOOIT VER EN IS DE REST OOK NOG NOOIT VER GEKOMEN MET HUN THEORIES.

    en nu dit

    IK HEB MEER DAN 5 KEER EEN EXTRATEREST… MACHINE GEZIEN
    WAAR EEN VAN DE ERVARINGEN MET IEDEREEN VAN DE BUURT(BUITENVELDERD) VERBIJSTERD STOND.

    KOM MIJ NIET ZEGGEN DAT IK NIET KIETS HEB GEZIEN DAT NMIET VAN DEZE PLANEET KOM OFFFF OM JOU EEN BEETJE GERUST TE STELLEN.

    GEHEIME TECHNOLOGIY DAT DE GOUVERMENT VAN DE GREY’S/CRITTERS/EXTRATERESTRI HEBBEN WEETEN TE KRIJGEN IK MAAK ELKE DAG IETS NEWS MEE IK WOON IN BUITENVELDERD AL MIJN HELE LEVEN LANG EN BEN VANAF MIJN 10 GETUIGE GEWEEST VAN EEN MASAALE UFO SIGHTINGS AF ENTOE ZIJN ZE MET heeel veeel EN AFENOTE ZIE IK ZE ALLEEN.

    JOU MEHTODES RICK C ZIJN VALS EN ZIJN DOOR WETENSCHAPPERS OPGEKOMEN DIE JUIST DE BEDOELING HEBBEN OM MENSEN TE MISLEIDEN..

    IK HOOP VOOR JOU DAT JOU ENCOUNTERS BIJ DE FIRST KIND BLIJVEN.

    MAY YOU FIND HAPYNES IN LIFE

    JIJ BEWEERT DAT ER NIKS ANDERS IS NIKS ANDERS OM IN TE GELOOFEN

  9. anti rick c

    KIJK DOCUMENTERYS ABOUT EXTRATERESTRIALS
    1ALIEN THREAT .
    2HITLERS SECRET SPACE OPPERATION
    3ALIEN ABDUCTIONS
    4THE”ANNUNAKIS”THE ANCIENT CIVILIANS
    5BOB LAZAR ENGENEERING AT AREA51
    6THE MAN WHO KILD 2 GRAYS PHIL SCHNEIDER WHO GOT MURDERD BY TALKING AL BOUT THE INFORMATION BOUT OTHER LIVE FORMS ON OTHER PLANETS
    AND AS LAST
    5 THE ALIEN AGENDA

    WAT IS THE MEANING OF ALL THESE SIGHTINGS MESSAGES EN DISSAPEARING OF POPULATION

  10. mallemoeder

    @ anti rick,
    ’t Is erg warm, he?
    Oja, kunt u uw caps lock even een (1) keertje indrukken? U komt zo schreeuwerig over…

  11. anti rick

    GSTERN HEB IK D EMEEST NARE ERVARING BEEEFD MET 2 VRIENDEN ROND EEN UUR OF HALF 2 OM SCHOOL PLEIN DE ARK WAREN WE BEZIG MET HET BESPOTTEN VAN UFOS OMDAT ER FGELOPEN DAGEN TALOZE UFOS DOOR ONS GESPOT WAREN IN ONS BUURT BUITENVELDER GINGEW N WE VANDAG NOG EER AANDACHT GEVEN DAAR AAN..

    OP HET PUNT DAT WE WEG WOUDEN GAN KEEK EEN VRIEND NAAR BOVEN EN SCHROK WAT HIJ ZAG IK HAD MAAR 1 SECONDE TIJD OM TE KIJKEN VOOR AT LLE SOM ONS FEL GHEEL WERD EN WIJ DIRECT DE BEENEN NAAMEN HET WAS EEN DRIEHOEKIGE BLOUWE RUIMTE SHIP MET 7 LICHTEN HET WAS IETS GROTER ADN E SCHOO; ZELF ENVLOOG 40 A 50 METER BOVEN ONS HOOFD IK HEB MAAR EN GLIMP KUNNEN KRIJGEN DR VAN WANT NADAT HET FEL WERD EN DE SCHOOL VERLICHTEN GINGEN WE RENNEN 3 MANNEN VAN 20 JAAR DIE DE BANG WEG RENNEN VAN IETS DAT ER ZOGENAA MNIET IS?????

    nee dit was een horror ervaring.

    we hadden beloofd er noot over te raten vanwegen de blind spot in de brein van elk mens die ons zo kunne verklaren als gek de blind spot die onze waarneing direct naar de achterkant gooid van onze hersenen en ons laat denken dat het niets bijzonders is en onse waarneming vertroetelen denkende dat er een verklarinjg voor is.

    dit is wat ik noio tmeer mee wil maken dit is al de 4 keer dat ik ze zie met zo’n een peformence angst was wat er bij ons afspeelde warom namen ze ons noiet mee? wouden ze ons aleen laaetn weeten dat het een grap is gen spel en dat we ons dr niet te veel mee moetne bemoeien?

  12. mallemoeder

    @ anti rick,
    Als het kwik boven de 27C uit stijgt dan raakt u een beetje in paniek, he?

Geef een reactie

