Voor de fijnproever:

Standaard

niksnieuws1
Mystiek
“Op 1 januari 2006 om 9.00 uur zag Frans een vlinder op de muur.. en zegt dit is heel bijzonder voor de tijd van het jaar. Ik kijk verwonderd op….ik denk aan de vlinder die Carla meebracht, de boodschap van overleden non die bij mijn geboorte aanwezig was… en aan les van de vlinder….weet je dat een vlinder voor transformatie staat?”

Het bloed kruipt…
“Ik ben geboren in Breda en opgegroeid in een levendig gezin en heb vijf zussen. Op vierjarige leeftijd riep ik: als ik later ga trouwen, ga ik in Roermond wonen en dat is ook gebeurd.”

Want de paus blijft lief…
“Uitspraken Frans: Ik geloof in mijzelf. Als ik later Paus wordt, dan schaf ik onmiddellijk het celibaat af.”

De boodschap begrepen…
…en zo heb ik God/Allah leren kennen, zo heb ik de Universele Liefde ervaren…gewoon humaan…..God zij dank.”

Biechten, maar donderse lol…
“Voor de eerste keer in mijn leven biecht ik met een lach en een knipoog naar mijzelf en onze wederzijdse ouders op: Ik moderne vrouw heb in Zonde geleefd omdat ik in mijn jeugd niet voldoende geleerd heb hoe ik met mijzelf moet omgaan.”

Jezus is niet genoeg…
“Het duurde een tijdje voordat ik doorkreeg dat het om het Christusbewustzijn en kristalenergie ging.”

Ik ben god in het diepst van mijn gedachten…

“Mijn boek “De Verbinding met God” is een openbaring. Ik ben heel dankbaar dat God mij een bewijs van sturing gaf in de vorm van de Mandala.”

De nazi’s vonden het volk ook ongezond…
“…wij hopen dat ons verhaal een flinke “volkstherapie” op gang zet…”

Occultisme was de nazi’s ook niet vreemd…
“Dat ik via channeling de geheimen van de piramiden zou doorkrijgen, heeft me verwonderd.”

Nog een beetje mystiek gezever…
“God gaf me de opdracht de wonderbaarlijke en avontuurlijke reis die ik samen met Frans gemaakt heb naar de oorsprong te beschrijven, de DNA blauwdruk van wie we werkelijk zijn, een kristalheldere Verbinding met onze levensenergie.”

Ingrid is verlicht…
“Overigens heb ik me ook een Boeddha gevoeld in meditatie, Christus is de ontwaakte mens met het universeel bewustzijn. Maar ook Mohammed en Chrisna en vele andere profeten hebben deze verlichte staat bereikt.”

Ingrid babbelt met jezus…
“Jezus zegt in de Nag Hammadi geschriften….eerst zal er verwarring zijn…daar kan ik over meepraten! Ongelovige Thomas zegt: ik neem niets voor zoete koek aan…wat een wijsheid…”

Ingrid is de baas!
“God waarschuwt ons: er moet snel inzicht komen om te kunnen veranderen, we kunnen zo niet doorgaan. We vergen zoveel van de natuur dat zij niet de tijd krijgt om te herstellen. Opeens maak ik allerlei bewegingen en God zegt: Jij bent de dirigent van een orkest, Jij mag de toon aangeven.. Lieve God met alle plezier! Het klinkt me als muziek in de oren.”

Daar hebben we de pre-nazi Rudolf Steiner…
“Ik kreeg de naderhand in De Verbinding met God bevestiging dat ik samen met Jeannette in de bundeling van positieve kracht de Kern voor het onderwijs geraakt hebt……het stimuleren van de denkvaardigheden… en Rudolf Steiner (God laat ons via Neale Donald Walsch weten dat Rudolf Steiner nog het dichtste bij met zijn gedachtegoed over het onderwijs……en dat een andere manier van denken een nieuw begin is).”

Het tweede boek kost 30 euro…
“Lees ons persoonlijk waargebeurde en puur gehouden verhaal in “De Verbinding met God”, het boek dat door Jeannette Steegmans gestyled. Het is zoals God (Allah) ons vertelt in mijn tweede boek: De mensen dienen de techniek, maar de techniek moet de mens dienen.”

Wie niet voor mij is, is tegen mij…
“Nu begrijp ik de ware essentie van het leven, de geest is uit de fles! Een nieuw wereldbeeld vraagt om transformatie van leren in het onderwijs. Op de Rudolf Steiner School in Venlo wordt al gewerkt met deze inzichten en de werking van Universele natuurwetten. Het blijft me verwonderen hoe krachtig de Goddelijke liefde ons leidt…de synchroniteit die ik steeds ervaar is om stil van te worden….de hele routing van ons verhaal ligt inmiddels in de vitrines rond de Wereldvredevlam in Venlo. De kinderen van de Rudolf Steiner school hebben deze werkjes samen met de leerkrachten gemaakt. Zij wisten op dat moment nog niets van al onze gebeurtenissen af!”

De ware debielen!

2 gedachtes over “Voor de fijnproever:

  1. Ger

    “…wij hopen dat ons verhaal een flinke “volkstherapie” op gang zet…”
    Ik hoop ook op een flinke volkstherapie waardoor we met zijn allen om dit soort randdebielen kunnen lachen en ze verder geen poot meer aan de grond krijgen.

Geef een reactie

