Tessa interviewt de baas…

Standaard

“Tessa ‘want’s to know’. Zo kan ik mezelf het beste in één zin omschrijven.
Ik loop rond met (voor mij prangende) vragen als: Wie zijn we? Waar komen we vandaan? Wat gebeurt er in de wereld? Waar gaan we naartoe? Onderwerpen die me daarbij in het bijzonder interesseren zijn: buitenaards leven, het UFO-fenomeen, vrije energie, oude- en verloren beschavingen, de Nieuwe Tijd maar ook het nieuws achter het nieuws. Ik voel me vooral gedreven deze materie in een nieuw jasje te steken, zodat meer mensen het die aandacht geven die het verdient. In mijn ogen essentieel als we samen willen bouwen aan een mooie toekomst voor ons allemaal!”

Mallemoeder wil u een gesprekje tussen de verlichte heer Anton Teuben en diens nieuwe protege mevrouw Tessa Koop, hoofdredactrice van WantToKnow.nl, niet onthouden. Er zijn twee zaken waar u even uw aandacht op moet vestigen. Ten eerste het intellectuele niveau van het causerietje, dat door beiden evenwel wordt teruggebracht naar de taal van het klootjesvolk. Ten tweede de omschrijving van heer Teuben van de begrippen ‘bewijs’ en ‘feit’ waarmee het gesprek begint en waarmee tevens de toon van het gekeuvel wordt bepaald… Welaan, de Keurslager ondervraagt de Keurslager:

Update: En hupla, het fantastische interview gewoon weer terugzetten op Mallemoeders blogje! Afblijven…

Geef een reactie

