Voorpret op het Nieuwe Jaar…

Standaard

alientimelineniburuBovenstaande illustratie laat een ‘timeline’ zien van door zwakbegaafden omschreven aliens vanaf het magische jaar 1947.  Noot: Sinds beginjaren tachtig blijven de aliens uniform (omstreeks de premiere van Spielbergs ‘E.T.’). U denkt dat deze Alien-Timeline is verzonnen door Mallemoeder? Wacht, ik moet even plassen van het lachen… Daar ben ik weer: Neen! Ik heb dit niet zelf verzonnen! Onderstaand ziet u een scan van een bericht uit de The Charleston Gazette uit 1952.

flatwoods-monster-clipping1De gebroeders Nico en Isaac Buru doen daarin verslag van hun kennismaking met een alien (zie pijl illustratie 1)… Check hun alien dan! En check die mannetjes! En check die onnozelen die het geloven tot diep in het jaar 2009 en verder! Ik ga even wat tijgerbalsem op mijn lachspieren smeren… Wie is er nog bang voor de toekomst? Het leven lacht ons toe! Leve 2009!

Een gedachte over “Voorpret op het Nieuwe Jaar…

  1. Ger

    Het lijkt een soort evolutietekening, alleen voltrekt het zich wat onlogisch. Zouden ze op andere planeten niet happen naar Peijnenburg? 😀

Geef een reactie

