Waarom je Geert W. niet zou moeten geloven… (1)

De Alterneut

79 reacties

Opgeslagen onder Normaal, U kunt Mallemoeders rug op!

79 Reacties op “Waarom je Geert W. niet zou moeten geloven… (1)

  1. Het verbaast Mallemoeder een beetje dat u niet reageert…
    Als u nu de titel afzet tegen de boodschap van de cartoon…
    Mallemoeder geeft u een hint: Geert W. ziet iets dat niet bestaat en bestrijdt dat niets op een alternatieve manier… Of ziet Geert W. ziet iets dat wel bestaat en wij niet, en bestrijdt dat op een alternatieve manier… Of die dame ziet iets over het hoofd…? Of ziet u iets over het hoofd…?
    Of gaat onze op sociale leest geschoeide samenleving toch langzaam maar zeker naar de kloten?
    Wat?!

  2. Hank'S

    G W is De Haarlemmer Olie waar ons land zo lang op gewacht heeft, ons aller Panacee des Vaderlands, hetOscillococcinum der Nederlanden .Als Geert het wil nou dan ……………….?……………………….. ? En dat is inderdaad raar .

    Misschien werkt een bezem mits van het juiste merk en postuur tegen de oprukkende horden.Is heel erg belangrijk in deze tijd van eindelijk zichtbare burgerlijkheid.

    Ik hoor van mijn vrouw altijd dat ik zo goed kan vegen, misschien moet ik de politiek in gaan.

  3. Beste Hank’S,
    Met u is het in ieder geval goed kersen eten! U kent uw klassieken!
    Mallemoeder bedoelt dit: Wanneer je afbeeldingen googlet op “adam en eva” dan is het resultaat een schier eindeloze rij van afbeeldingen van Adam en Eva door de eeuwen heen. U bent waarschijnlijk een van de weinigen die zich afvraagt waar de navel van Adam en Eva vandaan komt en welk doel die navel van Adam en Eva diende…
    P.s.:
    Mocht u de politiek in gaan, dan hoopt Mallemoeder dat u in de oppositie uw partijtje meeblaast!

  4. Hank'S

    Ik vraag me vaak af waar mensen überhaupt kennis hebben kunnen nemen van hoe Adam en Eva er uit hebben gezien .Die navels vallen dan nog wel te verklaren. En altijd afgebeeld met een appel om van een pratende slang maar te zwijgen .
    Kersen !!!!! Heerlijk !!!!! Ze komen er weer aan .
    Het is trouwens zeer kwaad kersen eten bij mij als mijn b.s-meter in het rood staat. Dus mocht men mij kersen aanbieden en ik weiger ze dan weet men nu hoe dat komt .
    Maar dat zal wel een weer een linkse hobby van mij zijn.
    Raar, inderdaad maar dat is iets waar ik me niet voor hoef te schamen

    Ik typ nu weer op mijn pc, dat komt de lay-out en de leesbaarheid ten goede. Het ziet er nu ineens heel anders uit .
    Ik zag ook dat er een ‘ tussen Hank en S geslopen was, het heeft wel wat dus ik laat het maar zo het refereert nu naar Kissing Hanks Ass een klassieker onder ingewijden.

  5. Ach? Verklaar Mallemoeder die navels eens…

  6. Hank'S

    Het zijn afbeeldingen van Adam en Eva, maar niet door henzelf want dat kan niet want ze staan er allebei tegelijk op en het is ook niet zo dat de een de ander geschilderd heeft en later bij elkander gevoegd . Dus er is niemand die enig idee heeft hoe Adam en Eva er naar het evenbeeld van God uitgezien moeten hebben, Ook van God kan niemand een idee hebben, dus als mensen geschapen zijn naar Gods evenbeeld en ze blijken nog steeds navels te hebben omdat je dat kunt zien van mensen die nu leven, Dan moeten Adam en Eva ook geschapen naar Gods evenbeeld ook navels hebben. We hebben het hier over afbeeldingen, verbeelding Pratende slangen zijn ook al uitgestorven en slecht af te beelden en appels zijn vruchten die er later ook aan toegevoegd zijn, want onbekend bij degenen die de mythe in de wereld geholpen hebben .Appels groeien namelijk alleen in gematigde streken, Malum; kwaad en Malus; appel lijken nogal op elkaar.
    Het is bovendien geloof, geen wetenschap.

  7. Ex falso sequitur quodlibet…

  8. Hank'S

    ex contradictione sequitur quodlibet

  9. Hank'S

    Niet helemaal, want het is niet om het even wat. De afbeeldingen appelleren aan iets dat bekend is .Appels zijn bekend, navels zijn bekend en Jezus is een blonde man met blauwe ogen. En god een oude wijze man met een navel die op een wolk onzichtbaar op ons neerkijkt.
    Je moet het niet te bont maken, maar wel zo bont dat het aannemelijker lijkt als mysterie .Want
    over mysteries kun je wel denken maar helemaal begrijpen doe je het niet want anders is het geen mysterie meer .
    Zoiets als alternatieve geneeskunde, als het werkt is het niet alternatief meer .Maar echt weten of het werkt moet je ook niet willen weten want dan lijkt het te veel op wat je nu net niet wil. Het moet anders zijn dus alternatief.
    Jezelf belazeren is dan de enige optie, maar ook weer niet zo dat je het zelf ook zo gaat noemen .En het is ook veel beter om gewoon achter iedereen aan te hobbelen . En dus als iedereen kan zien dat Adam en Eva navels hebben dan hebben ze die ook .

  10. @ Hank’S
    Ja! Ook! Ontegenzeggelijk!
    Maar dat laat onverlet dat u niet de herkomst van ‘de navel’ uitlegt.
    Een opstapje: Als Adam een navel heeft, heeft god dan een baarmoeder en een vagijn en een piemol? En heeft god ook een navel? Wie was dan de moeder van god? En als Eva ook een navel heeft, is de rib van een man dan een baarmoeder? Trok Adam zijn rib uit zijn vagijn? Is god een Man en/of Vrouw? Is god een helderziende en gaf Adam een navel omdat elk mens er een krijgt? Is god een hij of een zij? Of snappen gristenen hun eigen god niet? Een god met een piemol en daaronder, in plaats van een gerimpeld scrotum, een glanzende vagijn. Of is het gewoon allemaal kletskoek?
    Ja! Driewerf Ja! Het is allemaal kletskoek!

    Ergo: Ex falso sequitur quodlibet…

    (Mallemoeder hoopt nog steeds dat u de politiek in gaat…)

  11. @ Hank’s at 15.01,
    U moet de politiek in!

  12. Hank'S

    Het probleem van de navel is heel erg gemakkelijk te verklaren, de wegen van God zijn namelijk ondoorgrondelijk. En God is,

    Ik krijg ineens een déjà vu/ déjà vecu

    Politiek, ik wordt al moe bij de gedachte alleen al .Misschien was dat de trigger voor die aleenkeermeegemaaktigheid en aleenkeergezienigheid.
    Ik ben al wel een keer gevraagd, maar nee dat trekt mijn geestelijke gesteldheid niet .(ADD)ertje onder het gras)

    Ik ben er al jaren van overtuigd dat als je geschikt lijkt voor de politiek je je daar juist niet mee in moet laten .

  13. Hank'S

    @ Hank’s at 15.01,
    U moet de politiek in!

    Ik wordt nog liever Christen, Jood en Moslim tegelijk.

  14. Hank'S

    En ik ga nog liever in een vat met vitriool zwemmen . En nog veel en veel erger.. Ha,Ha .

  15. @ Hank’s at 15.55,
    U bent er bijna!
    De navel is geen probleem. De navel van “Adam en Eva” in gristelijke context = Ex falso sequitur quodlibet…
    En: Natuurlijk moet je dan de politiek in! Zij het de oppositie!

  16. @ Hank’S at 15.57,
    Word Jood…

  17. @ Hank’S at 16.00,
    Niet doen! Ga de politiek in! De oppositie!

  18. Hank'S

    Word Jood…

    Ben ik al

  19. Hank'S

    De navel is geen probleem. De navel van “Adam en Eva” in gristelijke context = Ex falso sequitur quodlibet…

    Juist niet, het is een probleem buiten die context . Propositionele logica wordt tegenwoordig veel gebruikt door gelovigen om het ongerijmde te doen rijmen. En nog net zo ongerijmd te laten maar logisch is het wel .En het is maar wat je belangrijker vind. En dan kunnen die navels er ook nog wel bij .

  20. Hank'S

    Niet doen! Ga de politiek in! De oppositie

    Wel doen en ook de politiek in gaan, dat zal ze pas leren .
    Ik vind de oppositie ook zo wat, zit je eindelijk bij een partij die een regeerakkoord heeft, moet je er al weer weg om in de oppositie te gaan .
    Vind ik toch wat omslachtig hoor.
    En het is net werk, sterker nog veel erger dan werken .Daar doe ik met toestemming al jaren niet meer aan .

  21. Mallemoeder gaat ff eten en nadenken waarom u pas vanaf 16.15 uur een beetje serieus begint te reageren. U bent geen geboren grapjas… Da’s wel zeker… Daarentegen heeft u wel iets te melden… Mallemoeder gaat u na het eten nog even het vuur aan de schenen leggen… (Da’s Mallemoeders inziens hetzelfde als zelfreflectie…).

  22. Hank'S

    Mallemoeder gaat ff eten en nadenken waarom u pas vanaf 16.15 uur een beetje serieus begint te reageren. U bent geen geboren grapjas…Da’s wel zeker… Daarentegen heeft u wel iets te melden…

    Wie heeft er beweert dat het grappen zijn ?
    Eet smakelijk.

    Alleen mijn hersens gaan binnen zeer korte tijd op halve kracht verder, ik ben een hoog begaafde geestelijk gehandicapte, verhoudingsgewijs gezien.
    Ik geef wel aan wanneer dat gebeurt ..

  23. Bert

    Heel raar

  24. Hank'S

    Dank je Bert voor je commentaar, daar hebben we wat aan .
    Ga nu meer weer met Ernie spelen .

  25. hkatan

    Mijn schenen zijn weer geheel tot uwer beschikking, mallemoeder

  26. hkatan

    Oh oeps, ik weet nu ook ineens weer waar die déjà vecu vandaan kwam

  27. Mallemoeder is momenteel druk bezig met het uitpakken van prullaria… Het is Moederfeest, weet u! Mallemoeder meldt zich snel weer. Overigens, wat heeft u al eens eerder gezien?

  28. hkatan

    Ik was hier al eerder geweest, maar toen zag de site er anders uit HankS is een afk. van een anagram van hkatan.

  29. Ooh… Da’s geen deja vu… Da’s desinteresse of een beginnende aderverkalking of gewoon niet bij de les… Ofschoon deja vu waarschijnlijk een milde (vergelijkbare) vorm van epilepsie is. Geeft niets. Er is goed mee te leven, mits men er maar geen magisch sausje overheen verzint…

  30. Hank'S

    Ik had het dan ook over een déjà vecu, niet over een déjà vu en ik ken de verklaring wel hoor. Daar is niets magisch aan, ook valt er met mijn ADD prima te leven, geen aderverkalking en ook geen epilepsie maar een aandachtsstoornis zonder de hyper.
    En ook geen desinteresse, al wordt mijn dromerige afwezigheid. die nogal eens voorkomt, soms wel uitgelegd als desinteresse. En ook dat is niet onoverkomelijk als ik gewoon uitleg wat er aan de hand is .
    Het is eveneens een probleem dat huist in de prefrontale cortex, dus waarschijnlijk zijn het buren of overburen van die epilepsie en gaan ze wel eens op bezoek bij elkaar omdat ze bij elkaar in de straat wonen. Alleen het leidt nogal af en daar had ik al zo last van.

    En toch wel leuke prullaria gekregen?
    Ik ben geen moeder en ik heb ook geen moeder noch schoonmoeder meer dus het heeft niet zo veel betekenis meer voor mij en ook mijn vrouw is geen moeder dus dan wli ik dit feest van de commercie wel eens vergeten.

  31. Kaaskop

    Adam , eva en navels?
    U weet doch allen van de zondeval?
    Wat was dat dan precies? Nou Adam nam het niet zo nauw ,hij had meerdere vrouwtjes. Pikant detail,Eva was de dochter van Adam zo eigenlijk het verhaal. Daarna had men een probleempje ,namelijk erfzonde.

  32. hkatan

    En waar waren die meerdere vrouwtjes van Adam dan, als Adam en Eva volgens de schepping de eerste menen waren . En Eva was niet de dochter van Adam, maar strikt genomen een knutselwerkje uit de rib van adam, in elkaar geflanst door wie anders God zelve. Hij had ook iets anders kunnen nemen , maar dit keer was het een rib.
    De zondeval is een heel ander verhaal, dat is het vehaal dat Eva verleidt werd om een vrucht te eten van een boom ‘in het midden des hofs’ zodat zij het verschil tussen goed en kwaad zou kennen.
    God werd daarop zo boos dat hij de slang en het complete aardrijk vervloekte en er voor zorgde dat vrouwen voortaan slechts met smart en moeite kinderen konden baren en mannen in het zweet des aanschijns moesten werken.
    Adam en Eva werden vervolgens uit het Paradijs verdreven omdat er nog een boom stond , de boom wiens vruchten voor onsterfelijkheid zouden zorgen .
    De boom des levens werd daarna door engelen met zwammende zwaarden bewaakt , maar dat zullen tegenwoordig wel state of the art massa vernietigingswapens zijn . Of misschien wel gewoon een knip van de vinger Gods.
    En de erfzonde is de zondigheid die ieder mens aankleeft bij hun geboorte omdat God zo flauw was om de eerste onbenullen niet beter te instrueren wat de regels zijn. Voor iemand die almachtig en alwetend is nogal slordig .

  33. hkatan

    @ Mallemoeder Nergens voor nodig,
    En ook volkomen zinloos om boos te worden op iets dat alleen maar bestaansrecht heeft als talig concept in de hoofden van mensen .
    Ik ben niet boos op god, want ik zou niet weten waar ik dan boos op zou zijn. Maar wel op die lamlullen die het als een alibi en excuus voor bijna alles gebruiken .

  34. …”die lamullen…” en hun volgers zullen slechts medelijden met u hebben als u boos wordt op ze. Boos worden in het algemeen heeft sowieso weinig zin… Maar het is wel lekker!

  35. hkatan

    …”die lamullen…” en hun volgers zullen slechts medelijden met u hebben als u boos wordt op ze. Boos worden in het algemeen heeft sowieso weinig zin… Maar het is wel lekker!

    Er is een verschil in boos worden en boos zijn, ik ben meestal niet boos, maar doe wel heel erg kwaadaardig .En dat is nog veel lekkerder,
    Aan medelijden komen ze dan ook niet toe in de meeste gevallen .

  36. Niets is, alles wordt… Mallemoeder ‘wordt’ bozer als zij boos ‘is’. Het boos ‘worden’ culmineert naar bozer ‘zijn’, zeg maar… Een (dynamisch) lekker gevoel…

  37. hkatan

    Mijn temperament staat het niet toe om bozer te worden als ik boos ben, het is namelijk een te grote prikkel voor iemand die aan prikkelarmoede lijdt .Bij mij is is, IS in dat geval.en het wordt groter dan de kapitalen in WordPress.com toestaan .
    Ik ben dus bij voorkeur virtueel boos , heerlijk als het lukt .

  38. Haddock

    Nee meneer hkatan u heeft het wellicht verkeerd geinterpreteerd.Als U de fabeltjes van Adam en Eva beter bestudeert dan ziet u dat Lilith onderandere een vrouwtje van adam geweest is.Van de naam lillith komt overigens het woordje lullaby…..
    De” rib” van adam is het genetisch materiaal oftewel de chromatiden van het chromosoom.

    U begrijptdater meer in het verhaaltje zit dan wij op het eerste gezicht vermoeden en dat die kennis tot aan deze tijd nooit goed geinterpreteerd werd.

  39. Haddock

    en ze zal verder verkeerd worden geinterpreteerd opdat die grote hoofden van ons nog meer moeite bij het baren van kinderen zal bewerkstelligen. We hebben die kennis niet nodig,met andere woorden,de kennis die we nu vergaren is vrij zinloos te noemen.

  40. hkatan

    Eerlijk gezegd zal het me aan mijn reet roesten Haddock.
    Ik heb genoeg aan de speculaties van anderen om zelf geen interpretaties meer nodig te hebben. Ik vind het baarlijke nonsens net als die lulkoek van jou.Verzinsels van mensen als alibi voor hun eigen angsten in de hoop nog iets van diepte te kunnen zien in hun irrationaliteit .
    Dus wat jouw punt dan ook is het zal me worst zijn . Die is zo plat als jouw ego plat is .
    En ik heb geen behoefte om er meer van te maken. Dus adieu, Ik ga je nu verder negeren.
    Is soms nog veel lekkerder dan virtueel boos zijn, de ander zien spartelen om aandacht . Heerlijk.

  41. hkatan

    Ik heb het helemaal niet verkeerd geïnterpreteerd,\Sterker nog ik heb helemaal geen enkele interpretatie toegepast. Gewoon overgeschreven uit een boek en dat is wat mij betreft genoeg.
    Dacht je nu echt dat ik enige waarde toeken aan flauwekul, dus ook jouw interpretatie zal me aan me reet roesten .
    Lekker duidelijk niet waar .

  42. hkatan

    @Mallemoeder Het is inderdaad heerlijk en ook toevallig dat de lamste der lamlullen zichzelf net aanbood .

  43. Tja…. Haddock… Tja…

  44. Haddock is een oude bekende van Mallemoeder…. Mallemoeder dacht eigenlijk dat ie was opgenomen… Als hij niet te vaak vieze woordjes gebruikt laat ze hem begaan…

  45. hkatan

    Haddock is een oude bekende van Mallemoeder…. Mallemoeder dacht eigenlijk dat ie was opgenomen…

    Haddock is ook een oude bekende, vandaar dat ik zo vrij was om heel erg duidelijk te zijn .
    Wat een voordeel is het toch om een avatar te hebben .
    Querulantenwaan is irritant voor de omgeving maar niet voldoende om iemand op te nemen. :)
    Maar inderdaad, ik zou vieze woordjes niet tolereren .

  46. hkatan

    Mijn schenen zijn nog steeds beschikbaar voor het vuur dat u er aan wilde leggen Mallemoeder

  47. Haddock

    Tja ik ben een heel oude bekende van je ,dat is juist.
    Ach ”opnemen” ………..helaas zaten er een paar behoorlijk naast. wilt u weten waarover u zich zo bescheurd voordat u uitingen gaat doen aan mijn adres?

    Vindt u het nodig om daarver te lachen mallemoeder?
    Probeer het. Dat laat zien waarover u zoal kan lachen en dat u werkelijk over lijken gaat met uw club.

  48. Haddock

    katan,dat poesje ken ik uit duizenden.
    Knijp het inderdaad maar in het donker,dat past.

  49. hkatan

    @Haddock Waarom zou ik mijzelf in het donker gaan knijpen en ik ben bang dat je me verwart met iemand anders..

  50. hkatan

    Wat vind je eigenlijk van Wilders Haddock?

  51. Haddock

    Wat ik van Wilders vind? Wat zou ik moeten vinden van iemand die leeft van verdeeldheid? Geen woorden aan vuil maken hij is het niet waard.

  52. hkatan

    Hoe ironisch, dat was nu precies de reden waarom ik geen woorden meer aan jou wilde vuil maken. Het ga je goed Haddock, adieu.

  53. Haddock

    tja dat heb je toch nog wel even lekker gedaan en hoe voorspelbaar je reactie,ik wist precies dat je dit antwoord zou geven….en jij dacht een vrije wil te hebben….. het ga je dus ook goed en laat anderen met rust betreffende je meningsdiktatuur. Daarvoor dank.

  54. hkatan

    Ik heb ook nooit beweerd dat ik een vrije wil zou hebben,
    Maar misschien was mijn vraag wel een voorzet voor jouw antwoord,Wie zal het zeggen .

    Verder ben ik een gewetenloze tiran, die zijn meningen aan iedereen oplegt. Sorry geen vrije wil, dat had je goed gezien en het is allemaal al ver voor mijn geboorte in het grote Plan vastgelegd hoe ik op jou zou reageren.
    Vaarwel schelvis.

  55. Haddock

    Goh alweer een reactie…Je kan het niet laten….het lijkt wel een verslaving. Zou het dat ook zijn?
    Wat heeft u nu uiteindelijk voor boodschap? Wellicht dat god niet bestaat?

    Daar ben ik het volledig mee eens.
    Dat ik enkel jou of zogenaamde skeptische verenigingen maar moet geloven opdat alles goed komt? Doe ik niet,wil ik niet.

    Dat wetenschap ons allen redt?

    Dat ik m’n mond moet houden zodat u via uw club vooral niet aan macht en invloed verliest?

    Vertel maar wat u mij toch zonodig wilt verkopen…..Wat is je punt nu eigenlijk?
    Waarom schijnbaar zo hatelijk? Goed dat zul je welweer ontkennen natuurlijk….Ik denk dat het inderdaad nu tijd wordt voor je stil te blijven,want dit soort vragen mag ik niet stellen…. Fijne dag nog. Laten we het dus hier maar op houden;

    Jij weet niets en ik weet niets,het verschil is dat ik niets tegen je hebt maar omgekeerd blijkbaar wel,omdat ik een mening heb die blijkbaar moet worden bestreden. Hetsterkt me wel mijn mening te blijven vertegenwoordigen.

  56. hkatan

    Niet- reageren is ook een reactie, het is de verslaving die menselijk gedrag heet. Ik kan het maar niet laten om me als een mens te gedragen en Haddock zelf blijkbaar ook niet .
    Het is me toch een verslaving dat mens-zijn. Het is een waarheid als een koe gebracht alsof het alleen voor de ander zou gelden. Of Haddock moet van zichzelf vinden dat hij geen mens is , of geen mens zijn dat kan natuurlijk ook . Maar vervelend blijft het ,niet omdat hij nu zulke belanghebbende dingen te verkondigen heeft, maar vanwege zijn reactie die eigenlijk altijd gaat om bevestiging van zichzelf .Haddock, maar eigenlijk Niels moet verkocht worden. Haddock als viral en daar leent het internet zich uitstekend voor.Een beetje als Wilders, wilders als viral voor alles wat slecht is in de politiek en Haddock als viral voor alles dat slecht is in de gezondheid van mensen en net als Wilders gebruikt hij werkelijk alles wat er aan populistische meningen bestaan.
    Eigenlijk lijken ze heel erg op elkaar, stemmingmakers.

    Ik hou niet van stemmingmakerij, ik hou niet van vals sentimenten en vooral niet van opportunisten.
    En ik kan helemaal niet tegen mensen die zelf zo zijn als wat ze anderen verwijten. Ik heb een broertje dood aan hypocrisie.
    Nu heb ik antwoord gegeven op je vragen en ik heb weer even mijn verslaving kunnen inzetten , ik ben trouwens ook verslaafd aan leven, ik kan het maar niet laten.

    Ik ontken niet dat ik schijnbaar hatelijk ben, want die schijn is niet aan mij dus wat kan ik er over zeggen.

  57. hkatan

    Oh en God bestaat, precies zoals Haddock bestaat. En net zoals alle concepten en constructen van de menselijke verbeelding bestaan, vooral als je ze maar lang genoeg herhaalt .
    Alleen ik zou het jammer vinden als God zou bestaan, net zo als ik het jammer vind dat Haddock een mens van vlees en bloed blijkt te zijn. God verkoopt toch beter dan Haddock, maar misschien verkoopt Niels Gebraad wel beter .
    Ik reageer alleen maar en je moet maar zien wat je er mee doet. Het is maar een mening.

  58. Haddock

    Nou jou wetenschap zal ons allen redden,is dat je boodschap? En moet dat met geweld? Is dat je boodschap? Vind je dit nodig? Is dat je boodschap? Schandpaal brandmerken? is het nodig? Blijkbaar .Jouw skeptisch clubje is er slechts een die blijkbaar met de druk van de openbaarheid haar weg moet vinden. Ga je gang. En reageer vooral niet op me. ;-)

  59. Haddock

    Ik verkoop niets…wat verkoop jij of welke omzet verdedig je?

    Maar daar zal je je wijselijk niet over uitlaten ….

  60. Haddock

    Maar geniet van je schandpaal….het pleit voor je methoden.

  61. hkatan

    Moet ik nu antwoord geven op jouw gespeculeer? Kom nou, je weet het toch allemaal zo goed. Ik verkoop juist niets, ik probeer de verkoop juist buiten de deur te houden. Jammer nou dat we allemaal weten dat jij eigenaar bent van Vitalis , wat verkoop jij? Hoe heet dat ook al weer wellness.

    Je bent niets anders dan al die andere marktkooplui van welzijn en geluk, alleen je hebt een andere doelgroep. Jalousie de metier wordt dat genoemd .Ik zit gewoon thuis en vind het leuk om verkopertjes te pesten vooral als ze zo hypocriet zijn als jij en ik heb een hekel aan jouw doel
    groep. Vooral vanwege de lange tenen en de intense domheid, zo kan ik me ook eens superieur voelen. Bij mij is het zogezegd een sigaar uit eigen doos.
    Ga lekker door met het verkopen van gebakken lucht er zijn genoeg mensen die er in trappen, ik ben trouwens nooit begonnen met roken, ik ruik alleen maar af en toe aan die sigaren.

    Je bent zo dankbaar om op te reageren, ik hoef maar een virtuele scheet te laten en je komt weer aangemarcheerd, de hond van Pavlov en de duof van Skinner zijn er niets bij .

  62. hkatan

    Maar geniet van je schandpaal….het pleit voor je methoden.

    De schande is voornamelijk dat jij jezelf en je ideeën zo beperkt overtuigend weet te brengen Het is een marketing probleem. De doelgroep die jij ook nog in je niche wil betrekken trapt er niet in. Ik heb niet zo zeer een methodiek nodig voor jou, een cordon sanitair is al genoeg. Ik doe de deur ook snel dicht voor getuigen van Jehova, deur aan deur verkopers van welke waar dan ook. Heel doeltreffend vanwege de eenvoud en weinig verspilling van mijn energie . Vooral die verkopers van goedkope energie, zoals Oxio en de Hollandse energie maatschappij zijn een heerlijk zichzelf aanbiedend doelwit. Net als jij.
    Soms is een schandpaal trouwens het enige dat echt werkt. Daar doe ik niet moeilijk over, ik ben nog van de snoeiharde oude stempel en daar ben ik trots op.
    Als je weg blijft zal ik je niet meer lastig vallen, daar kun je op rekenen.

  63. Haddock

    Ha ha arme Haddock niet? Weet je wel zeker wie je voor je hebt? Lijkt me niet handig van de man dezelfde nick te nemen….

    Doe jij maar niet moeilijk ,ik doe ook niet moeilijk. Waar wil je het over hebben? Over wetenschappelijk geloof?
    ;-)

  64. Haddock

    Doe jij maar hatelijk,ik weet jullie clubje te vinden.

    Michael zij dank.

  65. Haddock

    Kijk eens…

    http://www.medicalfacts.nl/2009/06/16/we-got-him-mvangeergmailcom/

    Ga jij maar eens even nadenken over datgene wat je doet-

  66. hkatan

    Je doet je best maar.

  67. hkatan

    Leuk dat ik ineens lid ben van mijn clubje, ik ben nog nooit lid van een clubje geweest en waar mag dat clubje dan wel zijn? Alhoewel, ik heb het eigenlijk niet zo op clubjes, dus laat maar.

  68. Zeg hkatan,
    Er zijn mensen die hun hele leven hetzelfde doen (en hun hele leven hetzelfde denken) maar vervolgens verwachten dat de uitkomst (van hun handelen en denken) steeds een andere zal zijn… Haddock is er zo een: Continu dezelfde kletskoek verkopen om zich dan vervolgens te verbazen over zijn eigen antwoorden…

  69. hkatan

    De reactie krijg je nog van me te goed .Het is te laat .

  70. Haddock

    Ga jij maar eens kijken wat je doet; Het zelfde als onze Michael;

    http://www.medicalfacts.nl/2009/06/16/we-got-him-mvangeergmailcom/

    Is het menselijk? Nou niet echt.
    Maar goed ,het laat zien op welk nivo er geopereerd wordt.

  71. Haddock

    Ik ga er eens voor zitten om te zien hoe jullie omgaan met mensen en vooral hoe jullie met je cybermobbing trachten iemand z’n mond te snoeren.
    En dat heeft bij dit soort sites geen systeem?

  72. Als je de moeite neemt en weet hoe te zoeken op de digitale snelweg, zul je er achter komen dat Anarchiel.com een link heeft met zijne koninklijke zwamneus Guido Jonkers…

  73. hkatan

    Het gaat goed met de kleinburgerlijkheid in de wereld al die onbeduidende zielen die allemaal hun nietszeggende bijdrage aan de wereld willen leveren en daarvoor het internet als podium gebruiken veroorzaken volgens meer polarisatie dan de vermeende complottheorien waarmee ze zich staande proberen te houden.
    Het lijkt net alsof ze heel erg oorspronkelijk en gewaagd bezig zijn, maar ondertussen lopen ze als makke schapen achter elkaar aan te blaten, het zijn net mensen.
    Ik zei het al eerder, doe eens wat beter je best om te overtuigen in plaats je tijd te verdoen met anderen de schuld te geven van je eigen onmacht, onnozelheid en onkunde .De drie O’s .

  74. hkatan

    Moeite nemen gaat allemaal van de tijd af dat ze weer eens virtueel aandacht kunnen krijgen, het gaat helemaal nergens over, maar het klinkt allemaal geweldig Daniel Dennett noemt dat deepity, ik noem het suf gelul in de ruimte, maar ik ben dan ook geen filosoof.
    Maar ik kan wel heel goed monden snoeien en daarna vegen, gewoon op de grote hoop waar het hoort.
    Ik vind het internet een geweldig medium, maar van mij mag er best wel wat minder bagger uit de krochten van de samenleving opborrelen.
    Onderbuikloop en intellectuele incontentie en maar laten lopen, bah

  75. hkatan

    Ik kom trouwens niet meer bij van die pretentieuze gefiets in de lucht en de borstklopperij waarmee ze er nog iets van denken te kunnen maken. Opgebakken lucht.

Geef een reactie

